Menu:

ZAMÓWIENIE
1. Chcę złożyć zamówienie - jak to zrobić?
2. Kiedy otrzymam swoje zamówienie?
3. Gdzie sprawdzę status złożonego zamówienia?
4. W jaki sposób opłacę zamówienie?
5. Chciałabym złożyć zamówienie przez telefon – czy to możliwe?
6. Chcę edytować złożone zamówienie – jak to zrobić?
7. Chcę anulować złożone zamówienie – jak to zrobić?
8. Nie mam u Was konta – czy złożę zamówienie w Waszym sklepie?
9. Nie otrzymałam od Was maila potwierdzającego zamówienie– dlaczego?

WYSYŁKA ZAMÓWIEŃ
10. Jaki jest koszt przesyłki?
11. Jak szybko realizujecie zamówienia?
12. Chce zrobić u Was naprawdę duże zakupy – jak mi je dostarczycie?
13. Czym jest wysyłka paletowa i kiedy mogę z niej skorzystać?
14. Chcę wysłać przesyłkę za granicę - jakie są warunki?

MOJE KONTO
15. Nie mogę zalogować się do konta – co zrobić?
16. Jak zalogować się do konta?
17. Dlaczego warto posiadać konto w sklepie SuperKoszyk.pl?
18. Czy konto na SuperKoszyk.pl jest płatne?
19. Czym jest opcja przechowalni i dlaczego ją polubię?
20. Czy moje dane są bezpieczne w Waszym sklepie?
21. Chcę zapisać się do newslettera – jak to zrobić?
22. Co zyskam zapisując się do newslettera?

ZAKUPY
23. Chcę skorzystać z kodu rabatowego – jak to zrobić?
24. Wpisałam kod rabatowy i nic się nie dzieje – co zrobić?
25. Jakie są zasady korzystania z kuponów rabatowych?
26. Jak zdobędę kody rabatowe do Waszego sklepu?
27. Czym jest oferta specjalna?
28. Czym są Szybkie Zakupy?
29. Czym jest voucher?
30. Jak mogę nabyć voucher?
31. Chcę zapłacić voucherem za zakupy – jak mam to zrobić?

PRODUKTY
32. Jak znajdę interesujący mnie produkt w sklepie SuperKoszyk.pl?
33. Na miniaturach produktów są jakieś literki – co one oznaczają?
34. Chcę dodać opinię o produkcie - jak to zrobić?
35. Gdzie przeczytam opinie o produktach?

KONTAKT
36. Mam parę pytań – jak najszybciej się z Wami skontaktuję?
37. Niestety – jestem niezadowolona z zakupów… Co mogę zrobić?

REKLAMACJE I ZWROTY
38. Chciałabym zwrócić zakupiony towar – jak to zrobić?
39. Chciałabym złożyć reklamację – jak to zrobić?


1. Chcę złożyć zamówienie - jak to zrobić?/ wróć do menu

Złożenie zamówienia jest bardzo proste – tylko 4 kroki dzielą Cię od realizacji:

Krok 1. Wyszukaj interesujący Cię towar. Po odnalezieniu produktu najedź na niego myszką i kliknij przycisk „dodaj do koszyka”. Produkt zostanie dodany do listy zakupów.

dodaj zamówienie do koszyka


Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o wybranym towarze kliknij w jego miniaturę – otworzysz kartę produktu. Chcąc dodać towar do koszyka po wejściu w jego kartę produktu, kliknij przycisk „dodaj do koszyka” znajdujący się po prawej stronie.

zamówienie karta produktu


Krok 2. Po dodaniu do koszyka wszystkich szukanych towarów, kliknij symbol koszyka w prawym górnym rogu – zostaniesz przeniesiona do listy ze wstępnym podsumowaniem Twoich zakupów.

przejdź do koszyka


Krok 3. Jeśli posiadasz ważny kod rabatowy lub podarunkowy, który chcesz wykorzystać – wpisz go w przeznaczone miejsce i kliknij „zapisz”. Wartość kodu rabatowego zostanie odjęta od sumy końcowej. Dodatkowo, jeśli Twoje zakupy przekroczą sumę 150 zł, nie poniesiesz kosztów przesyłki – weźmiemy je na siebie. W przypadku zamówienia składającego się z kilku paczek – na każde wydane 150 zł przypada jedna darmowo wysłana paczka.

kod rabatowy w koszyku


Krok 4. Kliknij przycisk „przejdź do kasy” - w tym momencie zostaniesz poproszona o zalogowanie się do konta. Możesz zrealizować transakcję jako gość, ale pamiętaj, że logowanie to oszczędność Twojego czasu i ułatwienie w przyszłości. Dalej postępuj zgodnie ze wskazówkami – wypełnij adres i sposób dostawy, wybierz metodę płatności oraz opłać zamówienie. Po złożeniu zamówienia otrzymasz automatycznego maila, w którym będzie potwierdzenie wykonania zakupów i informacja o etapie, na jakim znajduje się Twoje zamówienie.

przejdź do kasy


2. Kiedy otrzymam swoje zamówienie?/ wróć do menu

Jeśli złożyłaś zamówienie jako zalogowany użytkownik, etap realizacji zamówienia sprawdzisz w panelu Moje Konto, w zakładce Historia Zamówień: https://www.superkoszyk.pl/sales/order/history/

status zamówienia


  • Zamówienia złożone i opłacone do godziny 13:00 - wysyłane są przez nas tego samego dnia od poniedziałku do piątku.
  • Zamówienia złożone po godzinie 13:00 – wysyłane są przez nas następnego dnia roboczego.

    Szczegółowe informacje na temat czasu dostawy u poszczególnych operatorów znajdziesz tutaj

3. Gdzie sprawdzę status złożonego zamówienia?/ wróć do menu

Status złożonego zamówienia sprawdzisz w panelu klienta „Moje Konto” w zakładce Historia Zamówień: https://www.superkoszyk.pl/sales/order/history/

status zamówienia


4. W jaki sposób opłacę zamówienie?/ wróć do menu

Dla Twojej wygody udostępniliśmy kilka możliwości opłacenia zamówienia:

  • płatność zwykłym przelewem:

    Dane do przelewu:

    ADELAIDA Grygieńć Spółka Jawna
    ul. Waryńskiego 26
    16-400 Suwałki

    nr konta: 37 1240 1154 1111 0010 1900 1237 (PeKaO S.A.)

    tytuł przelewu - wpisz numer zamówienia (np. ID: 70343)
    kwota przelewu: dokładna wartość zamówienia + koszty dostawy

  • przelew internetowy kartą lub z banku
  • szybka płatność poprzez serwisy PayPal i BlueMedia
  • płatność przy odbiorze (dopłata prowizyjna firm kurierskich + 5 zł)
  • voucher – bon towarowy, który można zdobyć w niektórych akcjach promocyjnych, nie podlega zwrotowi i wymianie na gotówkę. Przy zakupach na kwotę niższą niż wartość vouchera różnica nie jest wydawana.

5. Chciałabym złożyć zamówienie przez telefon – czy to możliwe?/ wróć do menu

SuperKoszyk.pl nastawiony jest na obsługę zamówień internetowych. Z tego względu zamówienia telefoniczne realizujemy wyłącznie w drodze absolutnego wyjątku.

Pamiętaj - aby złożyć zamówienie nie potrzebujesz zakładać konta – zamówienie możesz złożyć jako gość.

Jeśli nie wiesz w jaki sposób złożyć zamówienie zachęcamy do zapoznania się z odpowiedzią na pytanie: Chcęożyć zamówienie - jak to zrobić?


6. Chcę edytować złożone zamówienie – jak to zrobić?/ wróć do menu

Zamówienia mogą być edytowane wyłącznie za naszym pośrednictwem. Jeśli już po złożeniu zamówienia zauważyłaś produkt, który chcesz jeszcze dodać do obecnych zakupów skontaktuj się z naszą obsługą:

zadzwoń na naszą infolinię
800 700 755


By opłacić dodatkowe produkty możesz skorzystać z 2 form płatności – przelewu bankowego lub płatności za pobraniem. Niestety przy edycji zamówienia nie mamy możliwości wygenerowania linku do szybkiej płatności PayPal/BlueMedia.

  • Przy wyborze przelewu bankowego paczka ze wszystkimi wybranymi przez Ciebie produktami zostanie nadana po zaksięgowaniu przelewu na naszym koncie.

  • Przy wyborze płatności za pobraniem doliczana jest dodatkowa opłata +5 zł, wynikająca z prowizji pobieranej przez firmy kurierskie za możliwość płatności za pobraniem. Paczka nadawana jest w najszybszym możliwym czasie – by doprecyzować termin skontaktuj się z naszą obsługą.

7. Chcę anulować złożone zamówienie – jak to zrobić?/ wróć do menu

Jeśli złożyłaś zamówienie omyłkowo – możesz je anulować. Zamówienie, które trafiło już do realizacji możesz anulować tylko poprzez bezpośredni kontakt z obsługą sklepu:

zadzwoń na naszą infolinię
800 700 755


8. Nie mam u Was konta – czy złożę zamówienie w Waszym sklepie?/ wróć do menu

Serdecznie zachęcamy Cię do założenia konta w sklepie SuperKoszyk.pl – to same korzyści ;-)

Konto na SuperKoszyk.pl to:
  • krótszy czas składania zamówienia – dzięki logowaniu adres dostawy wpisujesz tylko raz - przy rejestracji konta
  • łatwy sposób na cykliczne zakupy – dzięki dostępowi do historii zamówień jednym kliknięciem powtórzysz całe wcześniejsze zakupy
  • dostęp do przechowalni ulubionych produktów – jeśli coś wpadło Ci w oko, ale planujesz zakupy później, możesz zapisać ulubione produkty na liście. Przy kolejnej sesji szybko dotrzesz do wybranych wcześniej produktów.
  • informacja o etapie realizacji zamówienia – na bieżąco wiesz, co dzieje się z Twoją przesyłką sprawdzając jej status

    Jeśli jednak z jakichś (nieznanych dla nas ;-) ) powodów jeszcze nie jesteś przekonana do założenia konta, możesz złożyć zamówienie jako gość.

9. Nie otrzymałam od Was maila potwierdzającego zamówienie– dlaczego?/ wróć do menu

Każde złożone zamówienie potwierdzane jest przez nas automatycznym mailem. Informacja przesyłana jest na adres mailowy podany przez Ciebie w procesie zamówienia.

Jeśli nie otrzymałaś od nas maila potwierdzającego zamówienie – sprawdź folder SPAMu w skrzynce mailowej – czasami informacja wpada właśnie tam.

Jeśli informacji nie ma w SPAMie - sprawdź czy podany przez Ciebie adres mailowy jest poprawny i nie posiada literówek.

Gdy mimo podania poprawnego adresu potwierdzenie do Ciebie nie dotarło, skontaktuj się z obsługą sklepu, sprawdzimy przyczyny tej sytuacji:

zadzwoń na naszą infolinię
800 700 755


napisz do nas maila:
sklep@superkoszyk.pl


10. Jaki jest koszt przesyłki?/ wróć do menu

  • Nie poniesiesz kosztów przesyłki, jeśli wartość złożonego przez Ciebie zamówienia będzie wyższa niż 150 zł – weźmiemy je na siebie. W przypadku zamówienia składającego się z kilku paczek – na każde wydane 150 zł przypada jedna darmowo wysłana paczka.

  • Przy zamówieniu na kwotę niższą niż 150 zł koszty przesyłki uzależnione są od ciężaru i objętości złożonego zamówienia. Szczegóły kosztów dostawy u poszczególnych operatorów znajdziesz tutaj

11. Jak szybko realizujecie zamówienia?/ wróć do menu

  • Wszystkie zamówienia realizowane są na bieżąco. Zamówienia złożone i opłacone do godziny 13:00 realizowane i nadawane są tego samego dnia. Zamówienia złożone po godzinie 13:00 nadawane są kolejnego dnia roboczego.
  • W przypadku produktów oznaczonych informacją „Czas dostawy do 48 h” - przesyłki nadawane są zwykle 1 dzień roboczy później.

12. Chce zrobić u Was naprawdę duże zakupy – jak mi je dostarczycie?/ wróć do menu

Jeśli chcesz zrobić duże zakupy – powyżej 300 kg – skontaktuj się z nami. W rozmowie telefonicznej ustalimy najodpowiedniejszą formę dostawy. Posiadamy możliwość wysyłki paletowej, jednak konieczny jest wcześniejszy kontakt - każde zamówienie paletowe obsługiwane jest indywidualnie.

zadzwoń na naszą infolinię
800 700 755


13. Czym jest wysyłka paletowa i kiedy mogę z niej skorzystać?/ wróć do menu

Wysyłka paletowa jest dostawą produktów spakowanych na paletę i dotyczy dużych zamówień - powyżej 300 kg. Jeśli planujesz duże zakupy skontaktuj się z nami, by ustalić najlepsze warunki dostawy. Zamówienie paletowe jest każdorazowo ustalane indywidualnie.

zadzwoń na naszą infolinię
800 700 755


Przesyłka paletowa obejmuje również niektóre towary - nie mieszczące się w standardowych paczkach lub zbyt delikatne – na przykład papiery toaletowe czy pasty BHP. Takie towary widoczne są w sklepie z informacją w opisie „Towar dostępny tylko dla wysyłek na paletach. Koszt dostawy określany jest indywidualnie”. Zamówienie takiego towaru możliwe jest wyłącznie poprzez wysłanie e-mail na adres: sklep@superkoszyk.pl. Realizacja zamówienia następuje po zatwierdzeniu przez Zamawiającego kosztów dostawy podanych przez obsługę.

14. Chcę wysłać przesyłkę za granicę - jakie są warunki?/ wróć do menu

  • Jeśli zamówione zakupy chcesz wysłać na Litwę, warunki przesyłki znajdziesz tutaj.
  • Jeśli interesuje Cię wysyłka do innych krajów niż Litwa, przybliżone ceny przesyłki znajdziesz tutaj. Przed opłaceniem zamówienia skontaktuj się z naszą obsługą klienta, by potwierdzić możliwość realizacji zamówienia oraz wysokość kosztów przesyłki.

zadzwoń na naszą infolinię
800 700 755


15. Nie mogę zalogować się do konta – co zrobić?/ wróć do menu

Sprawdź czy dane wpisane w formularz logowania nie zawierają literówek lub błędów. Jeśli nie pamiętasz hasła skorzystaj z opcji przypomnienia hasła i postępuj zgodnie z podanymi wskazówkami:

problem logowania


Jeśli w dalszym ciągu nie możesz zalogować się na swoje konto, skontaktuj się z nami – z przyjemnością Ci pomożemy.

zadzwoń na naszą infolinię
800 700 755


napisz do nas maila:
sklep@superkoszyk.pl


16. Jak zalogować się do konta?/ wróć do menu

By zalogować się do konta wejdź na stronę https://www.superkoszyk.pl/customer/account/login/ lub kliknij w symbol logowania znajdujący się w prawej górnej części serwisu:

logowanie


  • Jeśli posiadasz już konto w SuperKoszyk.pl zaloguj się w części „Mam już konto”:

    logowanie - mam już konto


  • Jeśli nie posiadasz konta, ale chcesz je założyć, kliknij przycisk „Zarejestruj się” po stronie „Załóż konto”:

    logowanie - chcę się zarejestrować


Po kliknięciu przycisku „Zarejestruj się” pojawi się mini formularz – wypełnij go i ciesz się pełnią możliwości szybkich zakupów.

17. Dlaczego warto posiadać konto w sklepie SuperKoszyk.pl?/ wróć do menu

Konto na SuperKoszyk.pl to same korzyści :-)

  • uproszczone składanie zamówienia – bez konieczności każdorazowego wpisywania adresu dostawy i danych
  • ekspresowy sposób na zakupy cykliczne – tylko jedno kliknięcie wystarczy by powtórzyć całe wcześniejsze zamówienie
  • dostęp do przechowalni ulubionych produktów – zapisz ulubione produkty i wróć do nich przy następnej sesji
  • informacja o etapie realizacji zamówienia – posiadając konto sprawdzisz status realizacji przesyłki
  • oszczędność – zyskujesz dostęp do dodatkowych rabatów i promocji - tylko dla zarejestrowanych użytkowników

By w pełni korzystać w możliwości sklepu dołącz do nas już teraz!

18. Czy konto na SuperKoszyk.pl jest płatne?/ wróć do menu

Konto na SuperKoszyk.pl jest całkowicie BEZPŁATNE ;-) Zarejestruj się już dziś i korzystaj w pełni z możliwości sklepu ZA DARMO.

19. Czym jest opcja przechowalni i dlaczego ją polubię?/ wróć do menu

Przechowalnia ulubionych produktów to nie zakupy - to miejsce, w którym możesz zapisać ulubione produkty i wrócić do nich np. w następnej sesji. Dzięki zalogowaniu się w sklepie, wybrane produkty będą dostępne dla Ciebie na każdym komputerze, w każdym momencie. Po dodaniu produktów do ulubionych jednym kliknięciem stworzysz z nich listę zakupów.

  • By dodać produkt do ulubionych, kliknij ikonkę z notesu z ołówkiem (dostępna po najechaniu myszką na miniaturę produktu):

    dodaj produkt do ulubionych


  • Listę ulubionych produktów znajdziesz później klikając w ikonkę „Ulubione produkty”:

    przechowalnia


    ulubione produkty


20. Czy moje dane są bezpieczne w Waszym sklepie?/ wróć do menu

Jak wiesz, niezwykle zależy nam na tym, byś była zadowolona z zakupów w naszym sklepie. Jedyną kwestią ważniejszą od Twojego zadowolenia, jest dla nas bezpieczeństwo Twoich danych - to dla nas absolutnie priorytetowe.

Cała strona SuperKoszyk.pl wraz ze wszystkimi przekazywanymi danymi, objęta jest certyfikatem SSL - wszystkie przesyłane dane są szyfrowane.

Dane osobowe, które nam udostępniasz przetwarzane są wyłącznie w celu prowadzenia konta, realizacji zamówienia oraz rozpatrywania ewentualnych reklamacji. Opinie na temat sklepu i produktów udostępniane są dla serwisów Ceneo.pl i TrustedShops.com – po wyrażeniu przez Ciebie zgody.

W 2013 roku sklep SuperKoszyk.pl otrzymał tytuł Laureata Konkursu „Bezpieczny eSklep 2013”. Posiadamy również certyfikat Trusted Shops. Oba wyróżnienia przysługiwane są podmiotom szczególnie dbającym o bezpieczeństwo danych i są dowodem na priorytetowe podejście do kwestii bezpieczeństwa.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat naszej polityki prywatności, zapraszamy do zapoznania się z dokumentem Polityka Prywatności

21. Chcę zapisać się do newslettera – jak to zrobić?/ wróć do menu

Kliknij znajdujący się na górze witryny napis "Newsletter” i zostaw nam swoje imię oraz adres e-mail, na który chcesz otrzymywać wiadomości.

dodaj produkt do ulubionych


22. Co zyskam zapisując się do newslettera?/ wróć do menu

  • Dzięki newsletterowi zaoszczędzisz pieniądze – dowiesz się o promocjach, kodach rabatowych oraz dniach darmowej dostawy.
  • Jako pierwsza zdobędziesz informacje o akcjach specjalnych i konkursach.
  • Będziesz na bieżąco z nowościami w naszym sklepie oraz otrzymasz kupon o wartości 10 zł na pierwsze zakupy.

Skorzystaj z pełni możliwości i już dzisiaj zapisz się do newslettera.

23. Chcę skorzystać z kodu rabatowego – jak to zrobić?/ wróć do menu

Jeśli posiadasz ważny kod rabatowy – wpisz go w polu „kod rabatowy lub podarunkowy” na stronie z zawartością Twojego koszyka. Wartość kodu zostanie odjęta od sumy zamówienia. Dla jednego zamówienia możesz wprowadzić kod lub voucher – opcje nie łączą się.

kod rabatowy


24. Wpisałam kod rabatowy i nic się nie dzieje – co zrobić?/ wróć do menu

Jeśli wpisany kod rabatowy nie działa, podejmij następujące działania:

  • Sprawdź czy kod rabatowy nie jest przeterminowany – kody mają daty ważności, po których nie będą już działały
  • Sprawdź czy kod jest wpisany poprawnie i nie zawiera literówek lub błędów
  • Sprawdź czy kod pochodzi z rzetelnego źródła – kody rabatowe znajdziesz na naszym profilu Facebook, w newsletterze oraz na stronie sklepu
  • Sprawdź czy skopiowany kod nie zawiera niepotrzebnej spacji lub innych zbędnych znaków na początku lub końcu
  • Jednorazowo możesz wykorzystać jeden kod rabatowy lub voucher – jeśli wprowadziłaś wcześniej inny kod lub voucher, system nie przyjmie więcej kodów

Jeśli po sprawdzeniu wszystkich tych elementów kod rabatowy nadal nie działa, skontaktuj się z nami – zrobimy wszystko byś skorzystała z przysługującego Ci rabatu.

zadzwoń na naszą infolinię
800 700 755


25. Jakie są zasady korzystania z kuponów rabatowych?/ wróć do menu

  • W jednym zamówieniu możesz wykorzystać jeden kod rabatowy - promocje nie łączą się
  • W jednym zamówieniu możesz wykorzystać kod rabatowy lub voucher – niestety nie ma możliwości wykorzystania obu opcji w jednym zamówieniu
  • Rabaty nie są naliczane dla towarów promocyjnych, dla pozostałych towarów wartość rabatu może być różna
  • Kupony rabatowe posiadają termin ważności – kupon jest nieważny po upłynięciu terminu i nie zadziała
  • Pojedyncze ceny produktów w koszyku nie zmienią się - wartość udzielonego rabatu zobaczysz w podsumowaniu zamówienia

26. Jak zdobędę kody rabatowe do Waszego sklepu?/ wróć do menu

Kody rabatowe odnajdziesz w przesyłanych przez nas newsletterach oraz podczas akcji promocyjnych, o których informujemy na naszym profilu na Facebook’u. Jeśli jeszcze nie zapisałaś się na nasz newsletter, zrób to tutaj
Bierzemy też udział w programach rabatowych, dzięki którym kody rabatowe znajdziesz też na stronach naszych partnerów.

27. Czym jest oferta specjalna?/ wróć do menu

Zakupy w SuperKoszyk.pl to zawsze maksimum korzyści. Oferta specjalna jest promocją, którą automatycznie zostajesz objęta po spełnieniu pewnych wymagań. Spis aktualnych ofert specjalnych wraz z warunkami uczestnictwa znajdziesz tutaj

28. Czym są Szybkie Zakupy?/ wróć do menu

Szybkie Zakupy to oszczędność Twojego czasu. Jeśli znasz produkty, które chcesz kupić i nie potrzebujesz czytać ich szczegółowego opisu możesz skorzystać z Szybkich Zakupów. Po odnalezieniu na liście interesującego Cię produktu wystarczy najechać myszką na jego zdjęcie. Pojawi się przycisk „Szybkie Zakupy”, który należy wybrać. Na ekranie pojawi się ramka ze skróconą informacją o produkcie i możliwością wyboru ilości sztuk. Wystarczy wybrać pożądaną ilość i kliknąć „Dodaj do koszyka” - produkt jest już w Twoim koszyku.

szybkie zakupy


szybkie zakupy okienko


29. Czym jest voucher?/ wróć do menu

Voucher jest bonem towarowym występującym w niektórych akcjach promocyjnych. Voucher nie podlega zwrotom ani wymianie na gotówkę. Podczas jednej transakcji możesz wykorzystać kilka voucherów.

  • W przypadku, gdy kwota zakupów jest niższa niż wartość vouchera, różnica nie jest zwracana.
  • W przypadku gdy kwota zakupów jest wyższa niż wartość vouchera, suma wartości zakupów zostanie pomniejszona o wartość vouchera.

30. Jak mogę nabyć voucher?/ wróć do menu

Voucher można nabyć podczas niektórych akcji promocyjnych. Nie ma możliwości kupienia vouchera w regularnej sprzedaży.

Informacje o akcjach promocyjnych znajdziesz na naszym Facebook'u oraz w newsletterze, do którego zapisz się już dziś.

31. Chcę zapłacić voucherem za zakupy – jak mam to zrobić?/ wróć do menu

By zapłacić za zakupy voucherem wprowadź jego kod w okienku „kod rabatowy lub podarunkowy” w podsumowaniu zakupów:

płatność  voucherem


Uwaga! Wybierając voucher, w dalszej części zamówienia, zaznacz przelew bankowy jako metodę płatności . Będzie to dla nas duże ułatwienie w odnalezieniu Twojej transakcji i przyspieszy proces wysłania zamówienia – z góry dziękujemy ;-)

W razie jakichkolwiek wątpliwości dotyczących płatności voucherem, skontaktuj się z naszą obsługą klienta:

zadzwoń na naszą infolinię
800 700 755


32. Jak znajdę interesujący mnie produkt w sklepie SuperKoszyk.pl?/ wróć do menu

W sklepie SuperKoszyk.pl masz aż 3 sposoby na odnalezienie interesujących Cię produktów:

1. Według przeznaczenia produktu – w górnej części witryny znajdziesz listę głównych kategorii, które wskazują na przeznaczenie produktu. Po wybraniu myszką poszczególnej kategorii, lista rozwija się ukazując szczegółowe zastosowanie.

wyszukiwanie według przeznaczenia



2. Według marki/producenta produktu – wszystkie dostępne produkty danej marki/producenta odnajdziesz wybierając interesującą Cię markę z listy.

wyszukiwanie według marki i producenta



3. Poprzez wyszukiwarkę produktów – w górnej części witryny znajdziesz pole wyszukiwania, w które należy wpisać słowo określające poszukiwany towar. Po wpisaniu określeń, kliknij klawisz „enter” - system wyświetli wyniki odpowiadające wpisanemu określeniu.

wyszukiwanie przez wyszukiwarkę




33. Na miniaturach produktów są jakieś literki – co one oznaczają?/ wróć do menu

Znaczenie poszczególnych oznaczeń na miniaturach produktów:

Promocja Produkty, które są w gazetce i mają obniżoną cenę. W przypadku tych produktów kod rabatowy nie obniży ich ceny, gdyż cena produktów promocyjnych ustawiona jest na minimalnym poziomie.
Najtaniej Według naszej wiedzy, w chwili ustawienia najtańsze produkty na rynku. W tym przypadku kod rabatowy również nie obniży ceny – cena jest maksymalnie obniżona ze względu na promocję.
Bestseller Produkty cieszące się największą popularnością w naszym sklepie.
Nowość Najnowsze odsłony produktów. Niemalże codziennie można znaleźć kilka nowości w naszym sklepie.
Gratis Tak oznaczone produkty biorą udział w promocji gratisowej. W celu poznania szczegółów promocji odwiedź stronę danego produktu.
Opóźniona dostawa Zamówienia zawierające produkty z tym oznaczeniem mogą być realizowane z opóźnieniem. Są to produkty sprowadzane na życzenie.
Jeżeli dany produkt posiada kilka symboli, wówczas w jego miniaturze widoczne są skróty oznaczeń.

34. Chcę dodać opinię o produkcie - jak to zrobić?/ wróć do menu

Zależy nam na Waszych opiniach, dlatego serdecznie zapraszamy do dzielenia się spostrzeżeniami. Aby dodać opinię wejdź na stronę produktu, który chcesz ocenić. Na dole strony znajdziesz formularz, który należy wypełnić:

dodawanie opinii


Opinia zostanie uwidoczniona po zatwierdzeniu jej przez moderatora strony – teksty zawierające wulgaryzmy, treści obraźliwe, łamiące prawo oraz linki zewnętrzne będą usuwane lub publikowane częściowo.

35. Gdzie przeczytam opinie o produktach?/ wróć do menu

Każdy z naszych klientów ma możliwość wyrażenia swojej opinii na temat dowolnego produktu. Opinie widoczne są na stronie karty produktu, na dole witryny.

36. Mam parę pytań – jak najszybciej się z Wami skontaktuję?/ wróć do menu

Zapraszamy Cię do kontaktu telefonicznego oraz mailowego.

zadzwoń na naszą infolinię
800 700 755

(pon. - pt.: 7:00 – 16:00)

napisz do nas maila
sklep@superkoszyk.pl


37. Niestety – jestem niezadowolona z zakupów… Co mogę zrobić?/ wróć do menu

Jest nam niezmiernie przykro, jeśli z jakiegoś powodu nie sprostaliśmy Twoim oczekiwaniom – zadowolenie klientów stawiamy jako jeden z najwyższych priorytetów. Jeśli z jakiegoś powodu jesteś niezadowolona z zakupów – prosimy o kontakt, każdą sytuację rozpatrujemy indywidualnie. Będziemy też wdzięczni za wszelkie opinie i uwagi dotyczące sklepu i naszej oferty.

zadzwoń na naszą infolinię
800 700 755


napisz do nas maila
sklep@superkoszyk.pl


38. Chciałabym zwrócić zakupiony towar – jak to zrobić?/ wróć do menu

W celu zwrotu towaru możesz skorzystać z formularza zwrotu towaru

39. Chciałabym złożyć reklamację – jak to zrobić?/ wróć do menu

Jeśli chcesz zareklamować zakupiony u nas produkt możesz skorzystać z formularza reklamacji






  • Największa drogeria internetowa
  • Średnia ocena klientów to 4.95 / 5.00
  • 14 dni na zwrot